Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

hey you..

Hey you φίλε αναγνώστη, πάω διακοπές και σου αφιερώνω το song αυτό...
Η δική μου περίπτωση? εκπληκτική... Συνδιάζοντας λοιπόν εθελοντική εργασία με υπέροχες διακοπές, θα διαβάζω για τα σήματα, να δώσω για δίπλωμα οδήγησης όταν επιστρέψω, επιπλέον εκεί που θα πάω θα δοκιμάσω τις ικανότητές μου στην οργάνωση και την δημιουργικότητα της φαντασίας μου... Χμμμ, τώρα που το ξαναδιαβάζω δεν βγάζει και πολύ νόημα, αλλά έτσι είναι... Και επειδή there is something about your love, που λέει και το song που σου αφιέρωσα, υπόσχομαι, ναι ναι καλά διαβάζεις, σου υπόσχομαι κιολας, ότι θα κρατάω σημειώσεις ή ημερολόγιο για τα γεγονότα που θα συμβούν μες το μυαλό μου, με άλλα λόγια για τις σκέψεις μου, γιατί αν μη τι άλλο θέλω να κάνω και περισυλλογή... Με το που θα γυρίσω λοιπόν θα σου φτιάξω ένα λαχταριστό ρεζουμέ, με μπόλικη σαντιγή να σε δροσίσει μιας και είναι καλοκαίρι, γιατί όπως και να το κάνουμε δεν θέλω να χαλάσουμε την επικοινωνία μας... Από εμένα, καλές επόμενες 15 μέρες χωρίς εμένα, και να περάσεις όμορφααααααα!!!! ....

1 σχόλιο:

  1. Have fun have fun have fun έστω και καθυστερημένα....
    και btw συγχαρητήρια που ανακάλυψες πώς να περικλείεις ένα link :p χρήσιμη προσθήκη κατά τη γνώμη μου just joking....

    ΑπάντησηΔιαγραφή