Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Breath...

Μία ματιά είναι αρκετή
για να με συγκλονήσεις
μοιάζεις με έρωτας εσύ
που σ'έχω επιθυμήσει

Μ'ένα φιλί
εμείς μαζί
γινόμαστε  μόνο ένα.
Μ'ένα φιλί
μες τη βροχή
οι δυο χωρίς κανένα.

Και αν μ'αγαπάς,
και αν σ'αγαπώ
κανένανε δεν νοιάζει,
ξέρω όμως πως
εσένα όταν θα δω
ο κόσμος μου αλλάζει.

Μ'έρωτα ντύσανε οι θέοι,
τα βλέματα μας όλα
και εδώσαν ως γλυκιά ευχή
ν'αντέχουμε σε όλα.

Μαγεία κύκλωσε τους δυο,
και χάδια μας ενώσαν,
τραγούδια δέσαν την ευχή,
και ελπίδες μας ζυγώσαν.

Μονάχα ο χτύπος της καδιάς
μπορεί να με ηρεμήσει
αρκεί να 'ναι η καρδούλα σου
αυτή που θ'αντηχήσει

Και ακόμα και τα κύματα
της θάλασσας που σκάνε
μοιάζουν να παραδίνοντε
τα χέρια σ' όταν ακουμπάνε

Ν'ακούω την ανάσα σου
να νιώθεις το κορμί μου
στις σκέψεις σου να τριγυρνώ
να ψάχνω το φιλί σου.

Γιαυτό γλυκιέ μου Έρωτα
εσένα όταν κοιτάω
βλέπω μονάχα ουρανό,
στ'αστεριά σου πετάω...




υ.γ. αφιερωμένο στον Θ.
(song)

1 σχόλιο:

  1. Κι αν κοιτώ τον Έρωτα
    και νιώθω την πνοή του
    μην έρθει λέω στα μουλοχτά
    και χάσω την ψυχή μου...

    Απ' τα καλύτερα δείγματα γραφής σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή