Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

That's all folks...

Μιλούσα σήμερα στο τηλέφωνο με μία φίλη μου, και γυρίζει και μου λέει:
Εσείς πήγατε σήμερα souper market?
Φανερά παραξενεμένη και τελείως χαμένη απ'την ερώτησή της τη ρώτησα γιατί με ρωτάει κάτι τέτοιο... Και η απάντηση ήταν ότι σήμερα που πήγε ο μπαμπάς της, όλοι έπαιρναν πράγματα από τα ράφια χωρίς να σκέφτονται ούτε πόσο κοστίζουν, ούτε τι ακριβώς παίρνουν, γιατί αύριο που θα κηρυχθεί πτώχευση μετά δεν θα έχουμε να φάμε.
Που ζούμε?
Ας μου πει κάποιος?
Οκ, δεν λέω, είμαι στον κόσμο μου, δεν ήξερα καν ότι οι βουλευτές θυσιάζουν τις Κυριακές τους για να κηρύξουν πτώχευση, αλλά come on...
Δεν παίζει μόνο σε εμένα να μου φαίνονται παράξενα όλα αυτά.... Μας έπιασε πανικός για το τι θα γίνει με τη χώρα λες και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη για όλα αυτά και λες και δεν μπορούσαμε να το δούμε να έρχεται... Λοιπόν φίλε αναγνώστη... Το έβλεπες. Απλά δεν το παραδεχόσουν, ή τα ΜΜΕ σου έκλειναν τα μάτια με το μπούστο της Πετρούλας για να μην καταλαβαίνεις τι συμβαίνει γύρω σου. 1000 συγγνώμη Πετρούλα δεν έχω θέματα με σένα, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο αγαπητός κύριος πάγκαλος έχει αρχίσει και νοιάζεται για τη χώρα και φωνάζει για τη μοίρα της... Μάλλον φοβάται μη σκάσει καμιά μολότοφ κανένα γκαζάκι ή κάποιος σουγιάς καταπάνω του... Το έβλεπες όταν σε κάθε περίοδο εκλογών γέμιζε το κινητό σου με sms υποστήριξης και αισιοδοξίας, όταν στο ΙΚΑ στάζουν τα aircondition πάνω στους ασθενής και στη ΔΟΥ δεν σου βγάζουν ούτε φωτοτυπία. Και είμαι σίγουρη πως αυτά είναι όσα έχω δει με τα μάτια μου στα μόλις 18 μου χρόνια. Και φταίω και εγώ και όλοι μας. Αν και δεν ψήφισα ποτέ μου...
Και το κερασάκι στη τούρτα? Τώρα  08:00 στο κανάλι της ΒΟΥΛΗΣ ενώ μιλάει η Ντόρα Μπακογιάννη, οι τίτλοι προγράμματος έχουν... Η κόρη του Φαραώ... Τα σχόλια δικά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου