Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

I am still here...

Έχω κάνει βήματα... Έχω αφήσει πράγματα, πρόσωπα, στιγμές και καταστάσεις πίσω μου, σαν πατημασιές που έκανα στο πέρασμα της αμμουδιάς, με την ελπίδα να περάσει το κύμα... (song)
Μερικά θέλω να σβήσουν...
Υπάρχουν όμως κάποια άλλα... Που ελπίζω όσα κύματα και να περάσουν, να μην σβηστούν... 

Κάθε μέρα, μοναδική. Κάθε εμπειρία, ευπρόσδεκτη... Κάνω επιλογές και προσπαθώ κάθε βήμα που κάνω, να μπορώ να το υποστηρίξω απόλυτα. Ο φόβος έρχεται στα βήματα, που έχω στο μυαλό μου και διψάω να τα κάνω, αλλά δεν ξέρω αν θα μπορώ να τα κάνω όταν πλέον θα είμαι έτοιμη για αυτά... ή αν θα είμαι ποτέ έτοιμη να τα κάνω...
Είμαι ακόμα εδώ. Μία ματιά στο μέλλον.... Μία στο παρελθόν... Το παρόν μου φεύγει και χάνεται, σ'έναν αγώνα να κρατήσω το "τότε" ζωντανό, μήπως και φτιάξω το "έπειτα".
Κατάρα. (video) 
Το παρελθόν και το μέλλον είναι ταινίες, που προβάλλονται ταυτόχρονα σε διαφορετικές αίθουσες. Χρειάζεται να διαλέξουμε ποια θέλουμε να δούμε... ή με άλλα λόγια σε ποια θέλουμε να ζούμε...
Προσωπικά, και μετά από συζητήσεις με τον Ν.Κ., καταλήξαμε ότι όποια και αν διαλέξουμε θα χάσουμε το παρόν μας...
Οπότε αναζητώντας - ζώντας το παρόν... Κρατάω στην καρδιά μου είτε το παρελθόν... είτε το wannabe μέλλον... Και πορεύομαι... 
Ίσως, τα κύματα με πάνε εκεί που θέλω... Ελπίζω κάποια στιγμή να μην φοβάμαι για τα βήματα που θέλω να κάνω... και απλά να τα κάνω. 
Ίσως πάλι στην πορεία αυτό που θέλω να αλλάξει... 
Ότι και αν συμβεί όμως, ζω την κάθε στιγμή με πάθος.! Και αυτό είναι κάτι που δεν αξίζει να στερηθώ για μία αχνή ελπίδα... Ακόμα και αν αυτή είναι, να ξανά γίνω ο ουρανός του Ήλιου μου... ή αν όχι ξανά, να καταφέρω κάποια στιγμή να γίνω...
Όλα είναι επιλογές... Θα μπορούσα να διαγράψω εκείνο το ηλιακό σύστημα, και να αναζητήσω, κάποιο καινούριο... Who knows? Προς το παρόν αυτό που αναζητώ είναι το επόμενο βήμα... και νιώθω πολύ τυχερή ξέροντας που να πατήσω.!

Υ.Γ. ένα surprise δωράκι, θα ήθελα πολύ τα σχόλιά σας...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου