Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Love...

Έγραψα πρόσφατα στο facebook το παρακάτω κειμενάκι, έχοντας ως έμπνευση φυσικά τον έρωτα...
(song)
σ' αγαπώ .. σ'αγαπώ τόσο πολύ που οι λέξεις μοιάζουν σαν σκόνη δίπλα σε πλανήτες μαγικούς που λάμπουν... μοιάζει όλου του κόσμου η ομορφιά να χώθηκε με μιας στα μάτια σου, και όταν με κοιτάς να με ποτίζουν από έρωτα και αγάπη... σ'αγαπώ, και τα μάτια μου δακρύζουν που μ'αγαπάς και εσύ...

(και συνεχίζω)
το κορμί μου καίει και χάνεται μες τους ατμούς της ύπαρξής σου. Δεν διστάζω να το κάνω και πάλι. Πιο δυνατά. Πιο ζωντανά. Πιο πολύ και πάλι. Να αφήσω την ύπαρξή μου στα χέρια σου. Τ'αγαπώ τα χέρια σου. Τόσες φορές στο έχω πει... μα ξέρεις, είναι αλήθεια. Και πιο πολύ αγαπώ τον χτύπο της καρδιάς σου. Τόσο καθαρός, γεμάτος πάθος για τη ζωή. Μοιάζει να κρύβεις καλά όλες τις αρετές σου, και η καρδιά σου τις εκφράζει καλύτερα από κάθε τι... ίσως καλύτερα και απ'τη ματιά σου... Αυτή που δίνει ελπίδα στην δική μου καρδιά να χτυπά πλάι σου. Και η ανάσα σου? Όταν νιώθω την ανάσα σου να καίει πάνω μου... δεν θέλω να ανασάνω ξανά... απλά να νιώθω την ανάσα σου πάνω μου. Ξέρεις... έχω αλλάξει... είμαι εδώ μπροστά σου, μετά από όλα αυτά, κι όμως.... γυμνή νιώθω όσα ρούχα και αν φορώ.. Διπλά ερωτευμένη.. Σε αγαπώ.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου